De toekomst van werk is hier!

Squads.com lanceert platform voor de toekomst van digitaal werk op The Next Web Europe 2016

AMSTERDAM - 25 mei 2016

Op 26 mei tijdens The Next Web Europe 2016 lanceert Squads CEO Iwein Fuld het nieuwe platform voor on-demand teams: Squads.com. Op Squads zijn kant-en-klare, freelance software teams beschikbaar. Inmiddels heeft Squads meer dan 45 hoogwaardige teams rond de wereld met elk 4-7 geselecteerde freelancers. De teams bevatten disciplines als user experience design, front-end & back-end development en software testing. Klaar om direct te starten met software ontwikkeling.

Squads maakt een einde aan de frustraties rond traditionele outsourcing door te werken met stabiele teams van freelancers

Iwein Fuld, Squads CEO

"Met deze teams kunnen klanten in wekelijkse sprints en met flexibele budgetten op de gewenste snelheid van idee naar werkend software platform. Dat gaat allemaal Lean & Agile. De beste freelance developers blijven aan boord, doordat ze stabiele inkomsten hebben. Door Squads.com hebben freelancers de vrijheid van een digitale nomade én kunnen ze samen met anderen in een team werken. We werken met Nederlanders op Bali en Russen in Amsterdam; de locatie maakt niet uit." aldus Squads Founder & CEO Iwein Fuld.

Teams bij elkaar houden verbetert de samenwerking, kwaliteit en snelheid. Dus winst voor klant en freelancer.

Iwein Fuld, Squads CEO

"Traditioneel ontwikkelen bedrijven software-ontwikkeling nog veel zelf, met eigen werknemers", vervolgt Fuld: "Dat is weinig flexibel en verhoogt de personeelskosten. Ook zie je nog outsourcing naar Oost-Europa of India of huurt men freelancers in via bijvoorbeeld Upwork. Hoewel dit werken met freelancers populair is, blijken kwaliteit en betrouwbaarheid vaak een uitdaging. Wij maken een nieuwe manier van werken mogelijk met Squads. Wij werken met on-demand teams van freelancers. Squads biedt zo de flexibiliteit van werken met freelancers, zonder zorgen over de kwaliteit en team management. Omdat we teams bij elkaar houden voor meerdere projecten, verbeteren de samenwerking, kwaliteit en snelheid. Hier worden zowel de klant als de freelancers beter van."

Over Squads

Squads.com is the platform to find and work with on-demand software teams. Entrepreneurs and project owners come to Squads to work with the greatest software teams in the World to build their digital innovations. asily scale up and down your technical execution. You get value delivered every week with 100% satisfaction guarantee.